Spar tid og optimer arbejdet med din online synlighed
Digital markedsføring dækker over alle de online aktiviteter du har, som skaber værdi for dine kunder. Alt fra din Instagramkonto til betalte annoncer på YouTube.
I mit daglige arbejde med at få virksomheder synlige online oplever jeg imidlertid, at alt for mange virksomheder skyder med spredehagl, når de søsætter deres online aktiviteter.
Ofte bliver det en smule tilfældigt, om man lige lander på Facebook eller TikTok eller også begynder arbejdet med blogindlæg, GoogleAds eller SoMe-content at stikke af, typisk fordi det bliver for overvældende og tidskrævende.
Enten fordi man ikke arbejder med en fast strategi eller måske i virkeligheden betragter den digitale tilstedeværelse som noget, der skal løses ved siden af kerneforretningen og ikke som en del af den.
Optimer dit arbejde med online synlighed og spar tid i hverdagen
Få hjælp til at
Skabe overblik over dine digitale aktiviteter. Er der fx en rød tråd mellem din online og din offline tilstedeværelse?
Optimere dine arbejdsgange, så du ikke drukner. Kan postingen af indhold sættes i system på en måde, der passer til din andre arbejdsgange?
Afsøge nye måder at kommunikere med dine kunder på. Er der fx medier, du endnu ikke bruger aktivt?
Få hjælp til din kommunikationsplan – helt gratis!
En kommunikationsplan er et dynamisk styringsværktøj, som holder styr på dine kampagner og kommunikationsaktiviteter.
E-bogen “Læg en plan!” fortæller, hvad du kan bruge kommunikationsplanen til og hvilke elementer, den bør indeholde.